OVER ONS

FYSIO SCHOOL

Blijven leren is essentieel in het dynamische vak van fysiotherapie, dat voortdurend in beweging is. De ontwikkelingen in de fysiotherapie vragen om nieuwe kennis, inzichten en vaardigheden. Daarom is het voor elke fysiotherapeut belangrijk om zichzelf te blijven ontwikkelen.

Bij de Fysio School bieden we scholingen aan die aansluiten bij de actuele behoeften van de moderne fysiotherapeut. Met een breed scala aan relevante onderwerpen, verzorgd door gerenommeerde sprekers met specifieke expertise, zorgen we ervoor dat je altijd op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. Onze kleinschalige scholingen zijn bewust zo opgezet om de kwaliteit te waarborgen en persoonlijke aandacht te kunnen geven. Dit stelt ons in staat om een leeromgeving te creëren waarin iedereen optimaal kan groeien.

Daarnaast hechten wij veel waarde aan service tijdens onze scholingen. De Fysio School is flexibel en speelt graag in op de specifieke wensen en behoeften van onze collega’s.

CO-FOUNDERS
KAY HENDRIKS & FABIO PODDIGHE

De Fysio School, opgericht door sportfysiotherapeut Kay Hendriks en fysiotherapeut Fabio Poddighe, biedt kleinschalige scholingen die speciaal zijn ontworpen voor fysiotherapeuten. Gedreven door passie voor het vak en een sterke interesse in de nieuwste ontwikkelingen, is ons doel om hoogwaardige, regionale cursussen aan te bieden die direct toepasbaar zijn in de praktijk. Wat ons onderscheidt, is de persoonlijke en interactieve leeromgeving, waarin kleine groepen centraal staan. Dit bevordert niet alleen netwerken, maar ook de uitwisseling van kennis. Onze scholingen zijn gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten, zodat je als deelnemer je vaardigheden verder kunt ontwikkelen en nog beter kunt inspelen op de steeds veranderende zorgbehoeften. Fysio School helpt jou als fysiotherapeut veelzijdiger te worden en betere zorg te bieden.